Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Rychlý kuskus na sladko

sobota 2. února 2013

Rychlý kuskus na sladko

Krásné sobotní odpoledne :)
Dnes jsem si chtěla na oběd připravit kuskus trochu jinak a nakonec jsem zkusila kuskus na sladko a určitě si to uvařím znovu :) Je to jednoduché a rychlé, příprava asi 10minut a můžete jíst :)

Budeme potřebovat
-jablko
-kuskus, logicky :D
-cukr, skořici, máslo

Postup
Naprosto jednoduché, uvaříme kuskus, ten se vaří tak, že jej zalijeme dvojnásobným množstvím vařící vody, načechráme vidličkou, dáme na to pokličku a za 10minut hotovo. Takže zatímco čekáme až kuskus nakyne, tak si nakrájíme jablko na malé kousky a dáme do kastrůlku vařit. Mimochodem, já jsem to jablko neloupala, protože mám tu slupku ráda, ale to už záleží na vás :). Chvíli podusíme a pak jablko rozmačkáme vidličkou. Přisypeme ke kuskusu, promícháme. Pak to osladíme podle potřeby, dáme na to trochu skořice a ještě přidáme trochu másla :) Hotovo, dobrou chuť!

Mně to teda moc chutnalo a určitě si to udělám do krabičky někdy do školy na oběd :)
Snad jsem vás inspirovala k rychlému a dobrému obědu :) Papa!

8 komentářů:

  1. Toto mi prišlo práve vhod, lebo som rozmýšlala ako si spravím kuskus ktorý tam ešte mám. Dakujem za skvelý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuskus miluju a mohla bych ho jít na 1000ero způsobů takže palec nahoru!:)*
    Zvu tě ke mě na Giveaway.

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to dobře :) kuskus mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. jooo kuskus znam a mam ho ráda :) ale na sladko..nevim jestli by mi to chutnalo :D ale dobrý to bejt může :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to skvěle, určitě to vyzkouším:)

    ps. Chci tě pozvat na můj blog, kde probíhá giveaway o peříčkové náušnice, tak se zůčastni, jestli chceš:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho miluju, ale na sladko jsem ho zatím neměla.Jsem spíš za tu slanou variantu s kuřecím masem a zeleninou, ale někdy to třeba zkusím.:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^