Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: give me lovee

pátek 1. února 2013

give me lovee

Zdravím všechny!
Prázdninuju celkem klidně, dnes jsem si dala hoďku cvičení-půl hodiny ripped in 2 week a půl hodiny cardio 1 body revolution od Jill, takže už se zbytek dne válím.
Měla jsem výborný oběd, smetanovo-sójovou mrkev s bramborem, no to jsem si určitě nekuchtila naposledy a myslím, že tohle by chutnalo i mé rodině (a to je co říct)
Zítra si budu dělat kuskus s jablečným pyré, tak se těším na obídek!:)
Jinak vysvědčení pro mě dopadlo skvělé, samé jedničky, ano jsem úžasná :D

http://25.media.tumblr.com/d282a5c5e31e3cab14ff86ffbdda8b99/tumblr_mgn91wCUnD1rdpc7eo1_400.gif 
(reakce Boba, když mu řeknete "nesnídám,protože hubnu") bože to mě pobavilo:D:D

 
Včera jsem měla obrovskou radost, protože mi konečně došel můj vysněný náhrdelník "relikvie smrti"... Jakožto Pottermaniak jsem po něm pokukovala už půl roku (prostě od doby,kdy mě to chytlo) a já jej konečně našla za příznivou cenu ručně vyrýběný od jedné skvělé slečny :)




--
jde z něj cítit magie :D:D
Krásný víkend,Vanesa:)

10 komentářů:

  1. Pěkný přívěsek a tu mrkev bych si klidně dala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ano, jsi úžasná :P
    Pottermaniactví sdílím s tebou, náhrdelník je super!

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je skvělej náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně miluji ten obrázek s Bobem :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Náhrdelník nádhernej! :)
    Vízo super, gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  6. pošli mi tvoje výzo, já to sfalšuju a napíšu si to na přihlášku, ju? dík <3 :-D

    OdpovědětVymazat
  7. ten náhrdelník je super! jsem taky fanda harryho potttera:) a gratuluju k jedničkám!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten Bob !!:D ale vůbec se mu nedivím ..

    OdpovědětVymazat
  9. Not so fortunately, as it turns out in retrospect, a career in blogging, make sure
    that you compass these pieces of direction. put up canonical entropy more or less the
    festival or event, including comfortably be able-bodied to realise adequate amounts
    of cash writing articles for other websites or regular
    mark publications.

    Check out my website: Click Here

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^