Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Zase venku

středa 20. března 2013

Zase venku

Ahoj všichni! :)
Dnes jsem konečně dobrala poslední antibiotika a hned jsem se vrhla na jogurty,mléko, sýry.. jak mně to chybělo! Ani si nedovedete představit!:)
Takže už by se dalo říct, že jsem zdravá. Občas sice ještě kašlu,ale už jen vyjímečně.. Zítra jedu na alergologické vyšetření no a v pátek už asi půjdu do školy..fakt už mi ta škola chybí :D!

Podle cvičebního plánu pilně cvičím a teda musím říct, že Zuzka Light je fakt jiná liga. Po těch 20ti minutách jsem byla úplně mrtvá a co teprve druhý den! To mě fakt všechno bolelo. Promiň Jill, ale to jsem s tebou už dlouho nezažila!:D Proto příští týden zařadím Zuzku určitě víckrát :)
Ještě bych podotkla, že v pátek jsem si vyzkoušela doma udělat arašídové máslo,které jsem nikdy předtím neměla. Bylo ho málo a proto zmizelo hned..Noo, tak jsem se na to vrhla v pondělí znovu, sice ho bylo víc, ale zase záhadně zmizelo :O
když ono je to taková dobrota!!!

Noo, to byl jen takový informativní článek. Zítra po tom vyšetření půjdeme s mamkou i do obchodů, tak snad si něco koupím. Pak vám sem dám kdyžtak fotky :)
Tak se mějte hezky!
285084_518115238208819_1643359230_n_large 
Je strašně krásná :) 500 dní se Summer jsem sice ještě neviděla, ale v New Girl hraje super blázínka :)
Vanesa

8 komentářů:

  1. no já už přidávat s WHI nic nemůžu, zase jsem přetáhla denní limit jako včera, takže musím čekat...ghhrrr! mám absťák jako blázen! :-D
    ti tu školu mega závidím :-) :-D jop, jsem super divná!! dík za pochvalu nehtů :-) a ať ti to dobře dopadne na vyšetření ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. cute blog, let's follow each other! xx

    OdpovědětVymazat
  3. http://eeverywomen.blogspot.sk/ pozyvam na moj novy blog a dufam ze si na nom nejades aj niečo pre seba :D
    pekny blog a clanok :)

    OdpovědětVymazat
  4. chápu tě, já bych bez mléčných výrobků nevydržela :D na Zuzku jsem se hodněkrát už chystala, ale nikdy jsem se neodvážila :D bojím se toho :D .. těším se na fotky :) .. a máš pravdu, je fakt krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. 500 days of summer jsem videla nejmin 3x, urcite doporucuji...na jill se ted chystam, zuzka mi prijde nekdy dost tezka

    OdpovědětVymazat
  6. Asi si pozriem to New Girl :) inač veľa šťastia v cvičení

    OdpovědětVymazat
  7. Zoe mám taky ráda, je fakt krásná:) a arašídové máslo jsem měla jednou a vůbec mi nechutnalo:-D a dobře, že už si zdravá!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš super blog, stávam sa novou členkou , pozývam ťa ne ten môj a budem rada ak sa staneš aj ty mojou :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^