Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Poznáš to, až když to prožiješ

pátek 3. května 2013

Poznáš to, až když to prožiješ

Ahoj :)!
Moji delší neaktivitu chci omluvít hlavně tím, že jsem nějak neměla chuť psát, ale už mě to zase popadlo :D

Dneska to bude hlavně povídání. Konečně a ano, až teď jsem na některé věci přišla. Ale aspoň někdy, že jo..:D A o co jde? Pojďme na to..

Všichni určitě víte, že se snažím stravovat zdravě a že cvičení je moje posedlost. :)
Od loňského září, kdy jsem se rozhodla pro změnu, vypadám určitě jinak, vím to sama, ačkoliv jsem k sobě opravdu hodně kritická.
Nejhorší období přišlo asi v březnu letošního roku. Já sice zdravě jedla, ale jedla jsem asi tak 3x denně. Snídaně,oběd,večeře. Když jsem náhodou něco 'porušila', tak jsem šla cvičit jak divá. Ano, moje Kamča mi otevřela oči a mně vlastně došlo, že začínám mít anorexii. Ono, na mém tělo to tak nějak nešlo poznat, ale v mé hlavě to bylo jiné. Měla jsem i pár příznaků, byla mi často hrozná zima, byla jsem furt vyčerpaná, protivná jak prdel a tak dál..

Kamča mi řekla, ať začnu víc jíst, ale já si stejně pořád myslela své. Ano, Kamčo, doteď nesvačím. Doteď nemám svačiny, možná tak někdy, když mám hlad, ale pořád jsem se na ně nenaučila.
Co bylo ale už fakt děsivé byla moje střevní chřipka, po které jsem zhubla na 45 kilo. Celkem málo. Jenže víte co? Moje vysněné bříško furt nikde.. pořád tam bylo to břicho, které tak nenávidím. Proč? Vždyť mám 45 kilo sakra!!
Po střevní chřipce přišla chřipka klasická a já nemohla cvičit. Začala jsem trochu víc jíst, ale nic na mě poznat nebylo. Jakmile jsem se cítila fit dost na to, abych cvičila, tak jsem hned začala.:)
Kam tímto dlouhým článkem směřuju? Už se k tomu blížíme.

Víc jím totiž doteď. Od té doby jsem sice přibrala 5 kilo, ale nikdo se o tom nezmínil, nikdo si toho nevšiml. Jím víc, cvičím stále. Tlustší nejsem. Ha??
A pak jsem si šla změřit břicho. V době 45kg jsem měla obvod břicha okolo 80cm, někdy centimetr víc, někdy míň. A já si ho změřila asi před týdnem a najednou tam bylo 75cm. Můj rekord!! Tento týden už jsem měla dokonce 73cm, ale ono to je někdy zas víc, někdy míň, záleží, jak jím.

Co z toho plyne?
Říká se to všude, píše se to všude. Pokud chcete zhubnout, hladovkou toho nedocílíte. Ale neznám člověka, který když si řekl, že se sebou něco udělá, tak že prostě nepřestal jíst. Přestal. Držel hladovku. Dělají to všichni a všichni to dělat budou, je to prostě nějaký omyl, ale přiznejme si ho. Mohla mi to říkat Kamča, mohla mi to říkat mamka...já si pořád myslela své a měla jsem za to, že tím, že se budu trápit hlady, tak že toho bříška docílím. Nedocílím, nehnulo se.
Proto začněte jíst, pokud chcete výsledky. Nemyslím brambůrky a tak. Ale víc porcí a tak. A bude vám fajn. Budete šťastní, nebudete vyčerpaní, bude vám fajn. A časem přijdou i výsledky. Já jsem si řekla, že od zítřka jím fakt pravidelně a zdravě, budu hezky posilovat a doufám, že časem se vám tu budu chlubit krásným bříškem, jako jiné blogerky.
Krásný večer všem!

9 komentářů:

  1. chyběly mi tvé články:-*
    za otevření očí nemáš vůbec zač, aspoň vidíš, že se výsledky opravdu dostavují, mám radost!:) a až přidáš svačinky (!!!), bude ti ještě lépe - na chlubení se se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, člověk se holt poučí pouze z vlastních chyb..

    OdpovědětVymazat
  3. je fajn, že jsi přišla na to, že nejíst je kravina :) doufám, že se svačinkami ti to půjde ještě lépe a centimetry budou pořádně mizet! :) .. a nevážíš nějak málo? :O

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře, že sis to uvědomila a neskončila s vážnou anorexií! Ono je fakt těžké najít tu správnou cestu jak se dostat k vysněné postavě. Naučit se jak jíst to správné množství, ty správná jídla, ve správnou dobu...Držím palce, ať se ti daří jak ve správném stravování, tak v hubnutí bříška :)

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně článek :-*
    Jsem ráda, že si se z toho dostala tak nějak víš jak :-) však vím, jak jsem ti říkala, že dojedu a budu to do tebe cpát, jsem ráda, že teď až jednou dojedu do tebe nic cpát nebudu muset a ty budeš pěkně sama :-* ať to jde i tak dál dobře :-))

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem na svoje tělo taky kritická, ale to snad každá ženská ;) je dobře, že sis to uvědomila a začala bojovat ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak moc držím palce ať to teď klape :-)

    OdpovědětVymazat
  8. It is good that you realize it and ended with a serious eating disorder! It is really hard to find the right way to get the dream figure. Learn how to eat the right amount, the right food at the right time ... Good luck, whatever you're doing both eating right and losing weight in the belly :) Sexy Lingerie

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujala prvá fotka a článok som tiež prčítala celý. Prajem Ti veľa šťastia teda :) dobre, že si to podchytila tak na začiaku.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^