Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Sunny sunday

neděle 14. dubna 2013

Sunny sunday

Krásnou a u nás slunečnou neděli:)
Dneska to bude spíš povídání, protože na nic jinýho se nezmůžu. Nebo spíš, nic jiného se mi nechce dělat. :D
Netuším, zda jsem vám to říkala, ale od včerejška jsem na 28.denním detoxu :) První den jsem moc nevychytala, rodiče došli od babičky i s buchtou, takže to se trochu nepovedlo, ale dnešek je přeci taky den:P
Detox má vás hlavně očistit od škodlivin, celkově se vám má zlepšit zdravotní stav, vlasy, pleť a hlavně mizí centimetry. Četla jsem si recenze a asi 90% lidí bylo spokojených, tak proč to nezkusit, že jo. První týden je hlavně o zelenině, ale o tom už se víc pobavíme v dalším článku :)

Mám naprosto hrozný absťák po arašídovém máslu, oříškovém tvarohu a kokosových sušenkách.. ale né, odměním se až po detoxu!! Achjaj ty chutě jsou fakt peklo :D

Jinak to sluníčko je úplně suprové!:) Zítra mi dojdou nové botky, oni mi museli objednávat moje číslo, takže až je budu mít, vytahuju i sako.:) V tom jarním kabátku už mi je normálně vedro:D

A já myslím, že jsem se pro dnešek dostatečně vykecala :D Ještě přikládám nějaké fotky z internetu a ahooj:*
Tumblr_mhh96oi95c1rl4qtco1_500_large

Tumblr_mkvs1qufw71s9at8yo1_500_large 
Www-facebook-com_large 
Tumblr_mkbzf4gabh1s9at8yo1_500_large
Tumblr_mkeckxlzyq1s9at8yo1_500_large 
Tumblr_mke25by5o21s9at8yo1_500_large 
A TEĎ POTRÁPÍM SEBE I VÁS :P Obdivuju ty, co když to vidí, nic to s nima neudělá. :)
Tumblr_m9swxozrca1r1j3kco1_500_large 
B54010281a319a3c9c15fafe37786c68_large 
Love-couples-life-beautiful-heart-favim.com-554421_large 
751c35ddf2ba641c30fb1752fab69bf9_large

8 komentářů:

  1. Máš pravdu, to sluníčko je nádhera po tak dlouhé zimě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic to se mnou nedělá :-D absolutně nic :-D
    Se musíme domluvit na jindy :-*

    OdpovědětVymazat
  3. už mi taky bylo vedro v jarním kabátku :D takže beru jen lehčí kožené bundy :P ze sluníčka mám taky strašnou radost :)) a o tom detoxu určitě napiš článek! možná bych to taky vyzkoušela :) .. obrázky jsou skvělé a moc se mi líbí breakfast ideas :P


    Ještě že jsi mi řekla, že tě to video nebavilo :D radši ho vynechám :P

    OdpovědětVymazat
  4. doufám, že ti ten detox nijak neublíží :)
    po tom oříškovém tvarohu se musím mrknout! a jak píšeš, že se odměníš až po detoxu... aby jsi všechny ztracené centimetry nedostala raz, dva zpátky hele :D
    doufám, že se nám v sáčku a v botkách ukážeš :P
    boží obrázky Vanes :)

    OdpovědětVymazat
  5. to není ale jenom tak se do toho pustit ne? teda já nevím, ale vím že švagrová s bráchou se zmiňovaly, že to zkusí a prej to nejde začít jenom tak z ničeho nic, tak nevím:) každopádně hodně štěstí a žádný odměny jako! :D
    no každopádně já jsem ted hroznně přibrala:( byla sem uplně hubená a z ničeho nic se podívám jednoho dne do zrcadla a jako bych byla těhotná:D nevím jak to mám shodit://

    OdpovědětVymazat
  6. Tak se tak dívám na první fotky a říkám si jak už chci jíst vždycky jen zdravě....a pak vidím tu poslední fotku a je mi hned jasný, že jíst na 100% zdravě nebudu nikdy :D Obdivuju tě, já bych detox nezvládla ani jeden den :D Ale prospělo by mi to, to jo. Jinak to sluníčko je úžasný! Dneska jsem poprvé vytáhla nové loafers, jarní bundičku a nejletnější tílko co mám! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezke inspirativní fotky:) at tu detoxikaci zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
  8. mmmmm, peanut butter miluju!! :) a ty fotky jsou super :)
    jinak ten detox zní hodně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^