Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: questions to me

středa 20. února 2013

questions to me

Rozhodla jsem se vyplnit tento dotazník, kde jsou otázky na mě :)) Aspoň se o mně něco dozvíte a třeba máme i něco stejné ;))

Tumblr_m8mblcnoe91ro95euo1_500_large
Celé jméno: 
Vanesa ..:) zbytek si nechám pro sebe
 Přezdívky: 
Nemám, ale oslovují mě Vaneso, Vany, Vanes a Vanesko Narozeniny:
 1.6.1998
 Znamení:
Blíženec:)
Třída: 
tercie/8.třída
 Škola:
Gympl:)
 Funkce: 
student a doma otrok (profesionální myčka nádobí+popelářka:D..)
Město: 
malé, které nemám ráda :D
Barva vlasů:
blond 
 Délka vlasů: 
tak akorát:D
Barva očí: 
šedo-modré
 Výška: 
159cm-jsem prcek!
Jizvy: 
na koleni, pořezala jsem se sklem (nehoda, nejsem sebevrah:D)
 Brýle:
nosila jsem, teď mám kontaktní čočky:)
Piercing: 
ne
 Tetování: 
chtěla bych na lopatku:)
 
MOJE POPRVÉ 
Můj první nejlepší přítel: 
to bylo někdy ve školce, takže to už si nepamatuju
 První sport kterému jsem se věnovala: 
řekla bych, že to bylo kolo:D
 První domácí zvíře: 
pejsek:)
První dovolená:
nebyla:(
 První koncert: 
Desmod+Gabriela Gunčíková :)
První láska: 
asi taky ve školce?:D 

OBLÍBENÉ 
 Film: 
Všechny díly HP a Stmívání:)
 Barvy: 
modrá!
 Skupina: 
Coldplay 
 Písnička: 
těch je víc, ale například teď je to Stay od Rihanny:)
Sladkost: 
Mila, milka..:)
Sport:
kolečkové brusle, v telce se ráda kouknu na hokej
Restaurace: 
Pizzerie Grunt:) 
Oblečení: 
kraťase!:) 
 Obchod: 
H&M, Gate, New Yorker:) 
 Předmět ve škole: 
angličtina:) 
 Zvíře: 
určitě pes!:)
 Knížka: 
opět HP, Stmívání a taky My děti ze stanice zoo:) 
 Časopis: 
Elle
. Boty: 
to se neustále mění!:)
 Koníček:poslouchání hudby, cvičení, v poslední době vaření:)
 Vůně:elite-rio de janero, chloe

BUDOUCNOST 
 Děti: 
1 nebo 2:)
Svatba: 
určitě 
Místo,kde chci žít: 
USA-NY! 
 Auto: 
audi,bmw a nebo bentley :))

VĚŘÍM V... 
 Bůh: 
Ne. 
Zázraky: 
Ano. 
 Láska na první pohled: 
No.. ne, ale třeba se to stane, to nevím:) 
 Duchové: 
ano 
Mimozemšťani:
 Ne. 
Druhé já: 
ne:) 
 Nebe: 
ano 
 Peklo:
 Ne. 
Andělé: 
ano 
Polibek na prvním rande:
jo:D
  Horoskopy: 
spíš ne:)

Snad vás článek nenudil, mě to vyplňování celkem bavilo:)
look like little kid.
Mějte se krásně, Vanesa:)

10 komentářů:

  1. jé ty si malinká:) a stmívábí a HP taky miluju:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky prcek, vítej v klubu! :-D asi ten dotazník taky vyplním, pokud by ti to nevadilo :-)
    A určitě ti to pak řeknu, až budeš mít čas napiš a sejdem se na skypiku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. máme pár věcí společných =) nebyla si na coldplay ted v září?=)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nenudil!:) Domácím otrokem jsem taky a fanda Stmívání též!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý dotazník, asi se "nechám inspirovat", nevadí?:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. seš krásná:) a máš boží jméno:)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý dotazník :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jsem si početla, máš úžasné jméno a vlasy!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  10. :) Jé...si sa narodila ako ja ale ja v roku 1999 :) :) Ešte nikoho som nestretla ktora sa narodil ako ja :D :D :) Možno tento koment je trapny ale važne ma to teší..:) :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^