Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Víkend, který zase uteče.

sobota 3. listopadu 2012

Víkend, který zase uteče.

(nevím, co ta fotka má být, ale mě se to líbí:D )

Krásnou sobotu všem!

Ta moje začala úžasně! :) Kontroluji emaily a zjišťuji, že už i já jsem se dočkala a vyhrála jsem v první giveaway. A moje cena? Černý lak na nehty od chanelu, takže radost obrovská, celá ospalá jsem byla najednou plná energie a skákala po bytě (=ano, jsem šílenec).
Dnes mi chtěla máma překazit dietu/zdravou stravu! Vaří kuřecí prsa přírodně a chtěla k tomu uvařit hranolky! (Ty sice stejně vaří). Já jsem si ale aspoň pro sebe vydupala těstoviny :D
Jinak týden mi utekl překvapivě rychle. Beztak to bude tím, že jsem ve středu nebyla ve škole, ale byla jsem na kontrole u doktorky :D.. A nějak už nevím, co psát, tak to raději zakončím, než abych vás nudila.

PS. Článek o zelenině se vám, aspoň podle reakcí, líbil, ale psali jste, že máte raději ovoce, takže čekejte podobný článek o ovoci.

Hezký víkend :)
Vanesa


12 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. uteče, to si piš, všechen čas moc letí poslední dobou :D
    gratuluju k výhře :)
    hranolky jste mohly zkusit zdravé :) aby nebyla mamina naštvaná:D
    na článek o ovoci se těším :) a já nemůžu říct,co mám radši,miluju oboje
    plus ti posílám nominaci :P
    a otázky pro tebe:
    1) kam by ses chtěla ve světě mrknout a proč?
    2) tvoje nejoblíbenější knížka?
    3) nejoblíbenější receptík? :)
    4) jaké máš ráda počasí?
    5) máš sourozence? jaký s nimi máš vztah?
    6) věnuješ se něčemu včetně blogu a školy? :)
    7) co si nejvíce přeješ?
    8) co ti dokáže zkazit náladu?
    9) jaká jsi? jedním slovem
    10) máš ráda zvířata?
    11) pamatuješ si své sny? co se ti nejčastěji zdá?

    OdpovědětVymazat
  3. fotka je pekná :) mám rada také tie "bez očí" :D inak gratulujem k výhre :) určite potom pridaj fotku ako ten lak vyzerá :) no a k tomu obedu len toľko, že ja vášnivý jedlík slaných pochutín a zemiakov vôbec, by som sa musela asi s koňom zraziť, aby som si na miesto hranoliek vybrala cestoviny :D ale tak každý máme iné chute :D

    OdpovědětVymazat
  4. No z tebe by byla maturantka a ze me prvacka na vysce, ale resit vysku se mi ted vubec nechce, brrr, staci zatim resit stredni :D ale super by to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  5. cestoviny jesť teba ale sem tam nejaký hranolček... nuž :D
    lak od chanelu by som tiež brala, už aby som išla napísať ježiškovi :3

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to já jsem byla ve středu ve škole jen na první tři hodiny z 6ti, páč jsem šla na alergologii a ve čtvrtek jsem šla jen na první 2 z 5ti, to jsem šla k zubaři..:))
    Vrátila jsem se jen na odpoledku, to jsme měli praktické činnosti a vařili jsme salát :DD

    OdpovědětVymazat
  7. ta fotka je pěkná:). a gratuluju k GA, taky jsem se zúčastňovala, Channel lak je skvělá výhra :).

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k výhře, lak od Channelu by se mi taky líbíl:-) A ta fotka je moc hezká!:) A prosíím ať ten víkend utíká pomalu!:-D

    OdpovědětVymazat
  9. nice! gratuluju mě se povedla vyhrát zatím jen v jedné Giweaway =D

    OdpovědětVymazat
  10. No on ten box není můj máme ho s mamkou dohromady :)
    ale je skvělý :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^