Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Recenze-Šampon Rigenol

středa 17. října 2012

Recenze-Šampon Rigenol

S mými hustými, objemnými a velmi nepoddajnými vlasy mám velký problém najít šampon, který by mi vyhovoval. Někoho trápí vlasy splihlé, ale já "pláču" nad tím obrovským hárem, podobajícím se lvici Elze.
Je opravdu málo šamponů, po kterých mám vlasy 'normální' a nevypadám jak magor, kterého kopla elektřina. A jedním z nich je šampon rigenol.



Tento šampon objednala máma o kadeřnice a trochu si připlatíte-200kč a víš. Ovšem, je ho opravdu dost a za ty peníze stojí.
Šampon Rigenol je od značky Framesi z Itálie, dnes velmi známá vlasová kosmetika u kadeřníků.
Ten můj šampon je na barvené vlasy.

Klady:
•příjemná vůně
•vlasy jdou lehce rozčesat
•vlasy lesklé, hebké
Zápory:
•pumpička=Já mám třeba vadný kus, ale z pumpičky šampon teče opravdu těžce, takže to raději vždy odšrubuji
•málo pění

Cena: 250ml=200kč   ..  550kč=1000ml
Vyrábějí i kondicionéry, masky apod. Stačí si vybrat :)

S příštím nákupem určitě nebudu váhat a ihned koupím!
Vanesa

4 komentáře:

  1. taky jsem přemýšlela,že bych si objednala šampon u kadeřnice,ale mě nepomáhají ani syoss,ani glis kur.. u mě nemá do šamponu cenu investovat,tak na to prdím
    vlasy jako lvice Elza? tak to závidím, hrozně se mi líbí objem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak jsi psala u Danielle s tou antikoncepcí.. já už měla dvě. po té první se mi pleť strašně zhoršila,ale neztloustla jsem ani po jedné :)
      až si pro ní půjdeš,bude se tě ptát co od ní očekáváš,nemusíš se bát :)
      ale připlatíš si,když nebudeš chtít vedlejší účinky no..

      Vymazat
  2. tak to mě zase štve to, že po umytí mám vlasy úplně krásné, ráno se probudím a objem kde? v kelu :D a taky to, že nemůžu používat jaký šampon chci, protože se mi po většině dělají lupy a svědí mi hlava, každý máme něco, no :D
    ale pěkně napsaná recenze :) žádný zbytečnosti kolem a pěkně se to čte :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^