Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Recenze-Krém na ruce Oriflame nature

středa 26. září 2012

Recenze-Krém na ruce Oriflame nature


Jak jsem slíbila, tak je tu recenze na tento opravdu skvělý krém na ruce. :))

Mohli jste si všimnout, že je z Oriflamu, konkrétně kolekce nature secrets. Zaujal mě hlavně pro vůni a kladné recenze na stránkách, tak jsem ho objednala :) Stál 99kč a za tu cenu, musím říci, že je vážně super.
Rychle se vstřebává, ruce jsou po něm krásně jemné a voňavé. Máta ty ruce jakoby chladí a maliny zase voní nádherně sladce a celkově to tvoří opravdu krásnou vůni. Ještě mám ze stejné kolekce a se stejnou vůní sprej na tělo a ten si taky vychvaluji :)
Teď ale moc ruce suché nemám, takže hlavní účinek poznám až v zimě nebo až začne být venku kosa. :)
Rozhodně doporučuji! :)
 Alix

8 komentářů:

  1. V případě krémů na ruce je mi značka ukradená, hlavně když hezky voní :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. oriflame vyrobky mam rada:) určite musí pekne voňať :) ja mam podobny sprcháč z tej kolekcie

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem momentálně zamilovaná do úplně klasické růžové Indulony za 35 kaček :) nikdy bych nevěřila, že je to tak výborný krém! ale tu vůni znám, mám ten sprcháč a ááááááááách <333

    OdpovědětVymazat
  4. momentálně mám převahu krémů na ruce a mám jeden můj oblíbený, strašně krásně voní a rychle se vsakuje :) bohužel si teď po ránu nevzpomenu, od čeho je :D každopádně, až mi dojde vyzkouším tenhle :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^