Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: 4.9- Lidé říkají,že život je krátký,a já vidím,že dělají všechno pro to,aby krátký byl.

úterý 4. září 2012

4.9- Lidé říkají,že život je krátký,a já vidím,že dělají všechno pro to,aby krátký byl.


Ahojte.
Dnešek? Kdybych ho měla shodnotit, už byly i horší dny. Ve škole se to vcelku dalo, měli jsme jen do dvanácti, takže pohodička. Vcelku jsem se s K., mojí spolusedící nasmála. Po škole jsem šla ke kadeřnici. Chtěla jsem křiklavě červený ombre, jenže mi řekla, že bych si mé vlasy jen zničila, takže mi dala blond melír. Do mých blond kudrnatých vlasů, vypadá to dobře, mám tam víc odstínů blond, takže je to takové přirozené, jsem spokojená. Když jsem vyšla z kadeřnictví, tak vedle je drogérie, tak jsem tam hned vešla a už jsem si vyhlídla šampon a balzám na vlasy, takže už si jen našetřím a koupím si je. Doma jsem si psala s miláčkem, strašně mi chybí.. Vypadá to, že se uvidíme až na konci září nebo na začátku října. Nevýhoda vztahu na dálku. Ta dálka, to, že tu osobu nevidíte. Ach jo.
No, pak jsem si jen obalila učebnice a budu se muset naučit mluvený projev, učitelka už chce nějakou "známečku" do češtiny a máme dvě minuty povídat o tom, co se nám líbilo a nelíbilo na prázdninách.
Tak to je myslím, že z dneška vše. Tak se s vámi loučím, zítra ahoj...!
Alix

1 komentář:

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^