Butterfly Landing On Pointer Dokud dýchám, doufám: Giveaway 0.2-Winner

neděle 27. ledna 2013

Giveaway 0.2-Winner

Jak jsem slíbila, mám tu pro vás výherkyni mé první giveaway o peříčkové náušnice..:)
A VÝHERKYNÍ SE STÁVÁ......


DARINKA!!:)
Darči moc gratuluji, věřím, že náušničkový maniak jako je ona z toho bude mít mega radost!

A vy, co jste nevyhráli, tak nesmutněte, protože určitě to nebyla poslední giveaway :) Krásný den!
 Vanesa

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. hej mazec!:D Já prostě dala ať to losuje a naráz sedmička a já no tývole, tak to je masakr :D!

      Vymazat
  2. Já jsem prostě dítě štěstěny :-DDD tak to mě porazilo :-D :-** těším se na ně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ozaj pekná náhoda :) gratulujem výherkyni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taktéž gratuluji výherkyni.:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře! :) ^^^